Σε πολλές χώρες ο τομέας των υπηρεσιών θεωρείται ως η βάση της εθνικής οικονομίας, ο τομέας που θα προσφέρει τις περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης. Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών αντιμετωπίζουν επίσης των αυξανόμενο διεθνή ανταγωνισμό καθώς παράλληλα υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών εντός των εθνικών συνόρων. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές και ερευνητές, τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, καθώς και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με την ανάπτυξη νέων προϊόντων στον τομέα των υπηρεσιών.