ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ Η διαχρονική αύξηση των ποσοστών ανεργίας αναδεικνύει ένα σημαντικό χαρακτηριστικό γνώρισμα της πληθυσμιακής ομάδας των ανέργων. Με την παραδεκτή - διαπίστωση ότι οι άνεργοι, στην πλειοψηφία τους, είναι νεοεισερχόμενοι στην αγορά εργασίας, έμμεσα υποδηλώνεται ότι το πρόβλημα της ανεργίας στην Ελλάδα συνδέεται περισσότερο με την αδυναμία εξεύρεσης απασχόλησης παρά με την απώλεια μιας θέσης εργασίας.