Το βιβλίο αυτό διαπραγματεύεται την εκπαιδευτική πολιτική της περιόδου 2004-2014 για τη δευτεροβάθμια ΤΕΕ, αλλά και γενικότερα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, παρουσιάζοντας μέσα από κείμενα, ομιλίες και συνεντεύξεις του συγγραφέα τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν, τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών και τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος. Επίσης, περιέχονται έρευνες και στοιχεία για το μαθητικό δυναμικό, προτάσεις για τη βελτίωση της ΤΕΕ αλλά και για τις αναγκαίες αλλαγές σε αυτήν. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην καταστροφική μνημονιακή πολιτική και τη διαστροφική διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ.