Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένηςέρευνας των χρηματοοικονομικών επιδόσεων των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Τααποτελέσματα της έρευνας αυτής συμβάλλουν ουσιαστικά στονεντοπισμό των βασικών χρηματοοικονομικών χαρακτηριστικών τωνΕλληνικών ΜΜΕ ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίησησυγκεκριμένων προτάσεων/λύσεων για τα προβλήματα πουεντοπίζονται. Η εκτενής διερεύνηση του σημαντικού αυτούζητήματος, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με τηνκαινοτόμο επιστημονική μεθοδολογία που χρησιμοποιείται αποτελούντα κύρια χαρακτηριστικά του παρόντος βιβλίου.