Αντικείμενο του βιβλίου αυτού είναι η παρουσίαση μιας πλήρους εικόνας των Αρχών των Δημοσίων Σχέσεων, των ριζών τους, της εξελίξεώς τους και των πεδίων εφαρμογής τους. Ο συγγραφέας εξετάζοντας διεξοδικά την επικοινωνία μέσα από τις δημόσιες σχέσεις, τα μηχανικά και άλλα μέσα των δημοσίων σχέσεων και κυκλοφορίας ιδεών, τις κατηγορίες κοινού των δημοσίων σχέσεων κ.α., υποστηρίζει ότι η φιλοσοφία των Δημοσίων Σχέσεων είναι διαφορετική από τη διαφήμιση στην προώθηση των πωλήσεων γενικότερα, καθώς αναφέρεται κυρίως στο ανθρώπινο μέρος των ανθρώπων .