• 🔥 Εκατομμύρια προϊόντα
  • Βρείτε εύκολα Προσφορές και Καταστήματα
  • Markethub - Το Ελληνικό Marketplace
Προσφορά

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ

20.21€22.46€

Κωδικός: 385-108071682

Brand: ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Στις σελίδες του βιβλίου Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού - Εξυπηρέτηση Πελάτη θα βρείτε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν στην αποτελεσματική διαχείριση της Αλυσίδας Εφοδιασμού. Το βασικό όμως ερώτημα που απαντάται στην παρούσα έκδοση είναι πώς η στρατηγική των logistics εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της επιχείρησης και πώς μπορεί να συνεισφέρει στην εξυπηρέτηση του πελάτη και στην επίτευξη χαμηλού κόστους. Το πρώτο μέρος του βιβλίου πραγματεύεται το σχεδιασμό, την αξιολόγηση και την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής εφοδιασμού. Επίσης, αναλύει τα στοιχεία που συνθέτουν την εξυπηρέτηση πελάτη, τη διαδικασία εσωτερικού και εξωτερικού ελέγχου, καθώς και τις μεθοδολογίες για τμηματοποίηση στην εξυπηρέτηση πελάτη (customer service segmentation). Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει τη μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα-προτάσεις έρευνας στον κλάδο τροφίμων με την οποία διερευνάται η επίδραση της στρατηγικής εφοδιασμού στην εξυπηρέτηση πελάτη. Τα ερωτήματα που εξετάζονται είναι: Διαφοροποιείται η στρατηγική εφοδιασμού αναφορικά με το βαθμό εσωτερικής και εξωτερικής ενοποίησης εφοδιασμού μεταξύ των λιανέμπορων τροφίμων που ανήκουν σε πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις;Μπορούν οι προμηθευτές τροφίμων να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη ανάλογα με τη στρατηγική εφοδιασμού που εφαρμόζουν οι λιανέμποροι τροφίμων;Μπορούν οι προμηθευτές τροφίμων να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη ανάλογα με τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων τροφίμων; Μία ολοκληρωμένη έκδοση που απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τα logistics, σε επιχειρηματίες, καθώς και σε συμβούλους επιχειρήσεων με στόχο την επίλυση καθημερινών προβλημάτων στη λειτουργία των επιχειρήσεων, όπως την εκπόνηση ερευνών για τη μέτρηση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελάτη, τη διασύνδεση των λειτουργιών μάρκετινγκ και logistics και τη χρήση σύγχρονων στατιστικών μεθόδων.