• 🔥 Εκατομμύρια προϊόντα
  • Βρείτε εύκολα Προσφορές και Καταστήματα
  • Markethub - Το Ελληνικό Marketplace
Προσφορά

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙ

15.71€17.45€
ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Το βιβλίο καλύπτει 1.600 όρους από διαφορετικούς τομείς των Επικοινωνιών: Γενικοί όροι, Ραδιοτηλεοπτική αγορά και μετάδοση, Τεχνολογία και νέα μέσα, τηλεπικοινωνιακή αγορά, Πολιτική των επικοινωνιών και Νομοθεσία, Οικιακή χρήση μέσων, Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός, παραγωγή και είδη τηλεοπτικού προγράμματος, τηλεοπτικός προγραμματισμός, έρευνα αγοράς, τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, Διαφήμιση, Εταιρείες, Διεθνείς Οργανισμοί και Επαγγελματικές ενώσεις, κ.λπ. Οι πληροφορίες που δίνονται αφορούν την παγκόσμια αγορά και πρακτική, αλλά στο παράρτημα του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και από την ελληνική επικοινωνιακή πραγματικότητα, καθώς και Πίνακες με δεδομένα. Στόχος είναι η κατανόηση της σύγκλισης των τεχνολογιών και των μέσων από τους χώρους της Ραδιοτηλεόρασης, των Τηλεπικοινωνιών και του Ίντερνετ. Τα όρια των τριών χώρων είναι δυσδιάκριτα και ήδη βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο ενοποιημένων εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, για παράδειγμα βλέπουμε τηλεόραση και κάνουμε αγορές από τον υπολογιστή μας (webcasting), προγραμματίζουμε για μετάδοση μια ταινία μέσα από την ψηφιακή μας τηλεόραση όποια ώρα το θελήσουμε (video on demand), παρακολουθούμε ένα αθλητικό γεγονός επιλέγοντας την κάμερα της αρεσκείας μας, μέσα από μία ψηφιακή τηλεφωνική γραμμή διαθέτουμε ταυτόχρονα τηλεφωνία, εικόνα, φαξ και σύνδεση με το Ίντερνετ (DSL), κ.ά . Τα λήμματα παρουσιάζονται στα αγγλικά και αποδίδονται στα ελληνικά γιατί οι Επικοινωνίες αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις κοινωνίες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας και η ορολογία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία αυτών των δύο χωρών.