Γιατί είναι κενοδοξία κι ανεμυαλιά να κάνουμε λόγο για γνώση τωναρχαίων Ελληνικών, αφού η 'άγνοια' μας είναι τέτοια, που σεοποιανδήποτε σχολική τάξη θα ήμασταν οι τελευταίοι μαθητές. Αφούδεν γνωρίζουμε πως ηχούσαν οι λέξεις ή σε ποιο ακριβώς σημείοπρέπει να γελάσουμε ή πως έπαιζαν οι ηθοποιοί. Τις απόψεις τηςσυγγραφέας, σχετικά με την αδυναμία του σύγχρονου Ευρωπαίου νανιώσει ένα κείμενο αρχαίο ελληνικό, αναπτύσσονται στο δοκίμιοαυτό.