• 🔥 Εκατομμύρια προϊόντα
  • Βρείτε εύκολα Προσφορές και Καταστήματα
  • Markethub - Το Ελληνικό Marketplace
Προσφορά

ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

18.16€20.18€

Κωδικός: 385-108044915

Brand: ΧΑΛΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Το μάθημα της Ιστορίας μπορεί να είναι για τους μαθητές μας αρκετά ανιαρό, αλλά μπορεί να γίνει ακόμα και ελκυστικό, αν προσπαθήσουμε εμείς οι διδάσκοντες να εμπλουτίσουμε τη διδασκαλία μας με νέες μεθόδους παρουσίασης και με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της εποχής μας. Η απλή αφήγηση γεγονότων και η αξιοποίηση μόνο του σχολικού εγχειριδίου δεν θα ελκύσουν τους μαθητές και δεν θα ενεργοποιήσουν τη σκέψη και το ενδιαφέρον τους. Το σχολικό εγχειρίδιο ας είναι η αφόρμηση. Εξυπακούεται, βέβαια, πως ο διδάσκων πρέπει ο ίδιος να ελκύεται από το αντικείμενό του και να ενδιαφέρεται για την εξέλιξή του δοκιμάζοντας καινούργιους τρόπους για τη δουλειά του. Από τη σχολική χρονιά 2001-2002 ο τρόπος εξέτασης στο μάθημα της Ιστορίας έχει αλλάξει και καλούμαστε να επινοήσουμε θέματα, για εξάσκηση κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και για εξέταση κατά τις ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις στο τέλος της, τέτοια που να αξιοποιούν τις πηγές της ιστορίας, κείμενα και εικονιστικό-φωτογραφικό υλικό. Το υλικό αυτό, αν χρησιμοποιηθεί για την παρουσίαση μιας διδακτικής ενότητας, κάνει πιο ενδιαφέρουσα την παράδοση του μαθήματος και εξασκεί τους μαθητές να εξάγουν μόνοι τους την πληροφορία από το παρατιθέμενο υλικό (παράθεμα), με τη βοήθεια, βέβαια, του καθηγητή τους. Εξάλλου σήμερα στα σχολεία μας πολύς λόγος γίνεται για μαθήματα με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, των ηλεκτρονικών υπολογιστών (Η/Υ), που έχουν εισχωρήσει για τα καλά πλέον στη ζωή μας. Πολλοί εκπαιδευτικοί έχουν εκπαιδευτεί ή εκπαιδεύονται στις νέες τεχνολογίες, με τη φιλοδοξία να πραγματοποιήσουν μαθήματα νέου τύπου, μέσω του διαδικτύου ή λογισμικών που ήδη κυκλοφορούν και ίσως υπάρχουν στα σχολικά εργαστήρια ή στις σχολικές βιβλιοθήκες.Πολλές φορές, όμως, φιλόλογοι εκπαιδευόμενοι ή εκπαιδευμένοι στις νέες τεχνολογίες βρίσκονται σε απορία πώς θα χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που απέκτησαν για την πραγματοποίηση διδασκαλίας μέσω Η/Υ ή πού θα βρουν υλικό κατάλληλο για συγκεκριμένα μαθήματα. Πολλά λογισμικά (CD-ROM) που μέχρι τώρα έχουν παραχθεί και κυκλοφορούν και ιστοσελίδες στο διαδίκτυο ή δεν έχουν επαρκές υλικό για μια διδακτική ενότητα ή έχουν τόσες λεπτομερείς πληροφορίες, που οι μαθητές του γυμνασίου θα χαθούν μέσα σε αυτές, αν τους οδηγήσουμε σε τέτοιους δικτυακούς τόπους για τη διεξαγωγή ενός μαθήματος με αντικείμενο μια διδακτική ενότητα του σχολικού βιβλίου. 'Αλλωστε οι περισσότερες ιστοσελίδες με ιστορικό περιεχόμενο δε δημιουργήθηκαν για μαθητές! Ίσως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τέτοιες ιστοσελίδες για την ανάθεση και την παραγωγή εργασιών (μέθοδος project) που θα μας παραδώσουν οι μαθητές μας σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μα όχι και για το καθημερινό μάθημα, στα πλαίσια μιας ή δυο διδακτικών ωρών.