Το μικρό αυτό πόνημα, αναφέρεται στον Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης, και συγκεκριμένα στην ειδικότητα των -Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων-, αφορά το γνωστικό πεδίο της Κοινωνιολογίας και της Ψυχολογίας Τουρισμού. Ο γενικός σκοπός της συγγραφής αυτής της ενότητας είναι: Η ανάπτυξη γνώσεων και η κριτική αντιμετώπιση των κλάδων τόσο της τουριστικής κοινωνιολογίας όσο και της τουριστικής ψυχολογίας. Η κατανόηση της σημαντικότητας του ατόμου ως κοινωνικού και ατομικού όντος μέσα στη σύγχρονη πολύπλοκη και πολυσύνθετη κοινωνία. Η αναγνώριση των διαφορών μεταξύ ατόμων και λαών σε θέματα κουλτούρας, νοοτροπίας, στάσεων, αξιών και ο σεβασμός αυτών των διαφορών. Η κατανόηση της συμπεριφοράς του τουρίστα - καταναλωτή της εποχής μας, η οποία παρουσιάζει σημαντικότατες αλλαγές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Η κατανόηση των επιρροών και αλληλεπιδράσεων του τουρισμού τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Η ανάπτυξη ικανότητας επικοινωνίας και η συνειδητοποίηση της σπουδαιότητας των ανθρώπινων κοινωνικών σχέσεων στην επαγγελματική και προσωπική ικανοποίηση.