Η δημιουργική παραγωγή, όταν υπαγορεύεται από την εσωτερική ανάγκη της εξωτερίκευσης και της οριζόντιας κοινωνικότητας, δεν γνωρίζει όρια και περιχαρακώσεις. Οι εκπαιδευτικοί, λοιπόν, συνεχίζουν να γράφουν και, μετά την ενθουσιώδη υποδοχή του πρώτου τόμου, προσφέρουν και ένα δεύτερο, συλλογικό τόμο. Τα κείμενα και αυτού του βιβλίου, όπως και του πρώτου, έχουν την ιδιαιτερότητα της ποικιλίας, καθώς είναι γραμμένα από διαφορετικούς ανθρώπους, που τους συνδέει η κοινή αγάπη για την εκπαίδευση και την παιδεία, γενικότερα. Γραπτές αφηγήσεις φιλοτεχνούν ένα «στέφανο» με ιστορίες πολύχρωμες, που αναδύονται από τη βιωματική επεξεργασία της σκέψης και την απελευθέρωση της φαντασίας.