• 🔥 Εκατομμύρια προϊόντα
  • Βρείτε εύκολα Προσφορές και Καταστήματα
  • Markethub - Το Ελληνικό Marketplace
Προσφορά

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

10.35€11.5€

Κωδικός: 385-108140786

Brand: ΛΟΥΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Το σχολείο αποτελεί σημείο συνάντησης και συνύπαρξης πολλών και διαφορετικών παιδιών. Μέσα στις αρμοδιότητές του είναι η ευαισθητοποίηση και η καλλιέργεια στάσεων αποδοχής προς όλους, η αλληλοκατανόηση και η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών, η ανάπτυξη και διατήρηση φιλικών σχέσεων εντός αλλά και εκτός σχολικού πλαισίου. Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στις γενικές τάξεις είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τόσο τους επιστήμονες και τους ερευνητές όσο και τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς των μαθητών. Καθένας από τη σκοπιά του υποστηρίζει τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή τη διαδικασία. Οι ερευνητές μιλούν για την κοινωνική ένταξη και συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία. Οι γονείς υποστηρίζουν ότι είναι δικαίωμα του παιδιού τους να φοιτά στο σχολείο της γειτονιάς του και οι εκπαιδευτικοί καλούνται να ικανοποιήσουν ανάγκες εκπαιδευτικές-ψυχολογικές-κοινωνικές, όλων ανεξαιρέτως των μαθητών. Τα μέσα που διαθέτουν είναι ελάχιστα και η υποστήριξη που δέχονται αμελητέα. Επιπλέον, μιλάμε για ένταξη των μαθητών με αναπηρία, χωρίς οι μαθητές της γενικής τάξης να έχουν προετοιμαστεί γι’ αυτό. Ως αποτέλεσμα, οι μαθητές με αναπηρία εξακολουθούν να είναι απομονωμένοι ή περιθωριοποιημένοι στις τάξεις στις οποίες φοιτούν, χωρίς φίλους και χωρίς την ευκαιρία αλληλεπίδρασης με τους συνομηλίκους τους. Στόχος αυτού του βιβλίου είναι αφενός να δώσει στους εκπαιδευτικούς το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο ώστε να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τα αίτια και τις επιπτώσεις συμπεριφορών μέσα στην τάξη, οι οποίες συμπεριφορές σχετίζονται με την αποδοχή της αναπηρίας. Να τους πληροφορήσει για τον τρόπο οργάνωσης και υλοποίησης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την αναπηρία. Με την περιγραφή διαφόρων προγραμμάτων που κατά καιρούς έχουν υλοποιηθεί δίνονται ιδέες στους εκπαιδευτικούς για προγράμματα που οι ίδιοι μπορούν να υλοποιήσουν αλλά συγχρόνως επισημαίνονται τα σημεία εκείνα του προγράμματος τα οποία οδήγησαν στην αποτυχία επίτευξης του στόχου για τον οποίο σχεδιάστηκαν.