Μόλο που ο φαντασιακός κόσμος των Ραψωδών της Γνώσης και ταιδιαίτερα έθιμα που περιγράφονται σ' αυτόν δεν έχουν καμιά σχέσημε την αρχαία ή τη σύγχρονη Κίνα, τόσο η κοινωνία του όσο και η"μελλοντική Γη", απ' την ποία προέρχεται η ηρωίδα μου,καταλήγουν ν' αντιπροσωπεύουν ορισμένες πολιτικές καιθρησκευτικές τάσεις, καθώς και πάθη που διατρέχουν τη δική μαςτη Γη τώρα στην αλλαγή της χιλιετίας. Στη μυθοπλασία το μέλλονείναι συνήθως ένας τρόπος, για να κοιτάζει κανείς το παρόν.