Με την έκδοση του το βιβλίο αυτό καλύπτει πραγματικά ένα κενό,αλλά και μια δίψα, στον τόπο μας, για πληροφόρηση σταοικολογικά ζητήματα και προβλήματα τόσο του παγκόσμιου όσο καιτου άμεσου και τοπικού περιβάλλοντός μας. Ωστόσο οι συγγραφείςθεωρούν ότι η άντληση και η "οικοδόμηση" κυρίως τωνπεριβαλλοντικών "πληροφοριών" συνιστά "γνώση" μόνο όταν αυτήβιώνεται μέσω προγραμμάτων οικο-περιβαλλοντικής αγωγής καιεκπαίδευσης, που αναπτύσσονται σε όλες τις βαθμίδεςεκπαίδευσης.