Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό τηςελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας που αφορά στη μέτρηση τηςικανοποίησης του πελάτη και την προσέγγισή της με επιστημονικάεργαλεία και πληροφοριακά συστήματα μέτρησης. Στο βιβλίοπεριλαμβάνονται ολοκληρωμένες μελέτες μέτρησης ικανοποίησης σεελληνικές και ξένες επιχειρήσεις, στις οποίες εφαρμόστηκε μεεπιτυχία το σύστημα MUSA. Οι μελέτες αφορούν υπηρεσίεςμεταφορών, τραπεζικές υπηρεσίες και μετρήσεις ικανοποίησηςπροσωπικού.