Στις 440 εικονογραφημένες σελίδες του, το βιβλίο περιλαμβάνει την ιστορία, τη θεωρία, τις αρχές και τις αξίες των Δημοσίων Σχέσεων, αλλά -κυρίως- πρακτικές, λεπτομερείς οδηγίες για κάθε ενέργεια Δημοσίων Σχέσεων, από τη χάραξη της στρατηγικής και τη συγγραφή και έκδοση ενός Ενημερωτικού Δελτίου, έως και την πλέον σύνθετη εκδήλωση ή πολυσχιδές πρόγραμμα. Τέλος, δημοσιεύονται τέσσερις πραγματικές ιστορικές μελέτες-υποδείγματα, για την εικόνα και την επικοινωνία δυο βιομηχανιών, μιας εφημερίδας και για την επικοινωνία της Ελλάδας με το εξωτερικό.