Είμαι προϊόν μιας πιο απλής εποχής JRPG, ή ίσως ήταν απλώς μια πιο απλή περίοδος στη ζωή μου, όταν τα παιχνίδια ρόλων των εποχών 8 και 16 bit ανακάλυπταν για πρώτη φορά πώς να αφηγηθούν μια συναρπαστική ιστορία και κατέληξε να παράγει μερικούς από τους μεγαλύτερους εκπροσώπους του είδους, ακόμα και σήμερα. Έτσι, όταν ένα παιχνίδι έρχεται τραβώντας τα νήματα της νοσταλγίας, η προσοχή μου κεντρίζεται εύκολα. Η τελευταία προσπάθεια της Nippon Ichi, Destiny Connect: Tick-Tock Travelers, είναι ακριβώς ένα τέτοιο παιχνίδι. Με μια ιστορία που ταξιδεύει στο χρόνο, ένα σύστημα μάχης που βασίζεται στο turn-based και το καστ χαρακτήρων που θα μπορούσαν να είχαν αφαιρεθεί από κλασικούς όπως το Chrono Trigger μαζί με ένα ρομποτικό μέλος του κόμματος είναι κρίμα που τελικά απογοητεύεται από μια απελπιστική αφήγηση, εξαιρετικά κουραστικό loop παιχνιδιού και συνδυασμός έλλειψης πρόκλησης και συντριπτικά υψηλού ποσοστού συναντήσεων.