• 🔥 Εκατομμύρια προϊόντα
  • Βρείτε εύκολα Προσφορές και Καταστήματα
  • Markethub - Το Ελληνικό Marketplace
Προσφορά

ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

10.8€12€

Κωδικός: 10721-0533961

Brand: Γρηγόρη

Η σχολική ηγεσία αποτελεί ένα αντικείμενο απασχόλησης για πολλούς ερευνητές, καθώς, σε κάθε περίπτωση η διοίκηση ενός οργανισμού φέρει την ευθύνη της αποδοτικής και ποιοτικής λειτουργίας του. Έτσι, όταν η ηγεσία ενός εκπαιδευτικού οργανισμού είναι φορέας μεταρρυθμίσεων και αλλαγών, αναμένεται και η αντίστοιχη βελτίωση της σχολικής κουλτούρας και της αποδοτικότητας του σχολικού οργανισμού μετασχηματίζοντάς την σε μια μανθάνουσα κοινότητα για όλους, μαθητές και διδακτικό προσωπικό. Στο πλαίσιο της διερεύνησης των αλλαγών που θα πρέπει να επέλθουν στη ηγεσία και διοίκηση των σχολικών μονάδων έχουν διατυπωθεί ποικίλα μοντέλα, εκ των οποίων ξεχωρίζει το μετασχηματιστικό μοντέλο ηγεσίας, ένα μοντέλο όπου εφαρμόστηκε σχετικά πρόσφατα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Σύμφωνα με αυτό, προωθείται μέσα σε ένα πλαίσιο αμοιβαίου σεβασμού και συνευθύνης, η συνέργια μεταξύ των εκπαιδευτικών και όλων των εμπλεκόμενων φορέων, με απώτερο στόχο τα καλύτερα αποτελέσματα στη λειτουργία του σχολείου. Στο πλαίσιο αυτό, οι διοικούντες της σχολικής μονάδας, «μετασχηματίζονται» από διαχειριστές της εκάστοτε κατάστασης σε οραματιστές και εμπνευστές, λαμβάνοντας υπόψη τους την ψυχολογία, τις ανάγκες, τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά μαθητών και εκπαιδευτικών, ώστε να δημιουργήσουν ένα εύφορο και αποδοτικό κλίμα για όλους, εντός του οποίου θα είναι δυνατό να εφαρμοστούν καινοτόμες και σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας. Καθίσταται λοιπόν αναγκαία η διερεύνηση και η κριτική ανάλυση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στους οποίους και απευθύνεται η συγκεκριμένη έρευνα, σχετικά με την εφαρμογή του μετασχηματιστικού μοντέλου ηγεσίας, ως άτομα που βιώνουν καθημερινά την θεώρηση των εκπαιδευτικών μας θεμάτων ούτως ώστε, αφενός να αναδειχτεί η πολυδιάστατη και ποικιλόμορφη πλευρά των προβλημάτων και των αδυναμιών του εκπαιδευτικού συστήματος, αφετέρου, στο μερίδιο που της αναλογεί, ευελπιστεί να συμβάλει στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τα οφέλη της εκπαιδευτικής διαδικασίας.