Στο κείμενο περιγράφεται συνοπτικά η διαχρονική πορεία του πολιτικού λόγου, ευθέως συναρτημένη με την εξέλιξη των ΜΜΕ. Σημειώνονται τα κύρια χαρακτηριστικά του ως προς την μορφή και το περιεχόμενό του κατά την εποχή της κυριαρχίας του Τύπου , κατά την οποία μπορούμε να μιλάμε για πολιτικό λόγο. Η διάδοχη εποχή, της κυριαρχίας των ηλεκτρονικών ΜΜΕ καί της ανόδου της εμπορευματικής διαφήμισης, συνεισφέρει στην διαμόρφωση τού πωλητικού λόγου, ο οποίος σηματοδοτεί και την σταδιακή μετάβαση από την «κουλτούρα» της ανάγνωσης προς την «κουλτούρα» της θέασης.