Ο παρών τόμος αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, θεωρητικό, περιλαμβάνει ενημερωτικό υλικό για τα πληροφοριακά κείμενα και σχετικές διδακτικές προτάσεις. Το υλικό αυτό δομήθηκε κυρίως με βάση τις αρχές της “από απόσταση εκπαίδευσης” (Κόκκος, Λιοναράκης, Ματράλης & Παναγιωτόπουλος, 1999). Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει υλοποιημένες στις προσχολικές τάξεις διδακτικές δράσεις, οι οποίες είχαν ως σκοπό τη διδακτική προσέγγιση των πληροφοριακών κειμένων, ώστε τα παιδιά να αρχίσουν σταδιακά προσέγγιση των πληροφοριακών κειμένων, ώστε τα παιδιά να αρχίσουν σταδιακά να έρχονται σε επαφή με αυτά και να κατανοούν το περιεχόμενό τους.(...)(Από το εισαγωγικό σημείωμα του βιβλίου)