• 🔥 Εκατομμύρια προϊόντα
  • Βρείτε εύκολα Προσφορές και Καταστήματα
  • Markethub - Το Ελληνικό Marketplace
Προσφορά

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

18.8€20.89€

Κωδικός: 10721-0372372

Brand: ΖΥΓΟΣ Α.Ε

Η παρούσα πραγματεία επιχειρεί να παραθέσει τον κοινωνικό και παιδαγωγικό προβληματισμό που αναπτύσσεται με αφορμή την εισαγωγή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αρχικά παρατίθεται ο κοινωνικός προβληματισμός που προκαλεί η ανάπτυξη της νέας τεχνολογίας και στηρίζεται στη θεμελιώδη διαπίστωση ότι τεχνολογικές καινοτομίες προκαλούν ή και επιταχύνουν κοινωνικές εξελίξεις. Η ιστορία της εξέλιξης του ανθρωπίνου πνεύματος καταδεικνύει επιπλέον ότι σε κάθε ιστορική περίοδο διευρυνόταν η γνώση περί κόσμου και παράλληλα με αυτήν εξελισσόταν μία συγκεκριμένη "τεχνολογία της γνώσης", η οποία χρησίμευε για τη διαχείριση και διάδοση αυτής της γνώσης, αλλά λειτουργούσε και ως το υπόβαθρο για την παραπέρα διεύρυνσή της. Αυτή η διαπίστωση επιτρέπει την στροφή και επικέντρωση του ενδιαφέροντος στα παιδαγωγικά ζητήματα που αναφύονται από την εισαγωγή των υπολογιστών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιχειρείται μια συμβολή στην επίκαιρη συζήτηση για τη θέση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση και ειδικότερα μια απάντηση στο ερώτημα, με ποιον τρόπο πρέπει να διδαχθεί από το σημερινό σχολείο η χρήση και συνετή εφαρμογή της νέας τεχνολογίας. Το γεγονός ότι οι σύγχρονες εξελίξεις πιέζουν για απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων υψηλότερου επιπέδου επιφορτίζει το εκπαιδευτικό σύστημα με νέες απαιτήσεις. Μία σημαντική απαίτηση αναφέρεται στην αποστολή που του ανατίθεται για εφοδιασμό των μαθητών του με γνώσεις και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού. Θεματοποιείται επίσης το παιδαγωγικό ζήτημα που ανακύπτει κάθε φορά που επιχειρείται η εισαγωγή κάποιας εκπαιδευτικής καινοτομίας και είναι η αναμόρφωση του αναλυτικού προγράμματος. Σε συνάρτηση με τα παραπάνω συζητείται το ζήτημα της εφαρμογής στην εκπαιδευτική διαδικασία των νέων μέσων διδασκαλίας και μάθησης. Συμπερασματικά επισημαίνεται ότι το πρωταρχικό δεν είναι το μέσον διδασκαλίας και μάθησης αλλά η διδακτική μέθοδος, στην οποία αυτό το μέσον εντάσσεται.